84
hypes
DeezTeez challenges Everyone to

put on as many t-shirts as possible! (shirts)

DeezTeez
challenge
Everyone

More about put on as many t-shirts as possible!

put on as many t-shirts as possible!

Just like the challenge says the contest is to put on as many t-shirts as possible! Nice and simple challenge for all of you guys with prizes for the winners.

1st Place - 3 T-Shirts / Featured video on the homepage
2nd Place - 2 T-Shirts
3rd Place - 1 T-shirt

All shirts can be selected by going to http://www.DeezTeez.com/
Deadline is Monday June 21st!

Completed entries (16) See All

79 months ago
by dragonangyle
79 months ago
by sikangel
79 months ago
by locky
79 months ago
by MarioGotSkillz
79 months ago
by mocashake
79 months ago
by i_love_titties321
79 months ago
by goodyuk
79 months ago
by hypergorilla
Want to comment? Sign Up or Sign In
Troy

Spam accounts are being taken care of.
We got a little distracted building the new site (which wont allow spam ;) )
Give us a little bit to address the spam issue / make sure it can't happen in the future

69 months ago
fayeyu

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
HELLO GUYS, WATCH MY SEX VIDEOS
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
CLICK HERE : ♥♥♥ http://bloq.in/SEXwithME ♥♥♥
CLICK HERE : ♥♥♥ http://bloq.in/SEXwithME ♥♥♥
CLICK HERE : ♥♥♥ http://bloq.in/SEXwithME ♥♥♥
♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥
CLICK HERE : ♥♥♥ http://bloq.in/MEETME ♥♥♥
CLICK HERE : ♥♥♥ http://bloq.in/MEETME ♥♥♥
CLICK HERE : ♥♥♥ http://bloq.in/MEETME ♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
CLICK HERE : > http://bloq.in/NAKEDVIDEOS <
CLICK HERE : > http://bloq.in/NAKEDVIDEOS <
CLICK HERE : > http://bloq.in/NAKEDVIDEOS <
CLICK HERE : > http://bloq.in/NAKEDVIDEOS <
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

69 months ago
Quinton250

i got on 29 shirts on 1 hoody and 1 long sleeve shirt

77 months ago
calicab

Guess what we got in the mail today? :D

78 months ago
DoubleOAwesome

what?

78 months ago
dragonangyle

Guess again....lol (look at the dare description :)

78 months ago
DoubleOAwesome

lol a shirt

78 months ago
DeezTeez

Awesome job peoples... 60 shirts, amazing! I'll hit the winners up on how to collect their prizes via messages.

dragonangyle: 3 tees
sikangel: 2 tees
holyjesusboner: 1 tee

And I have to give 1 tee to hypergorlilla for cracking the Deez Team up at the office.

79 months ago
dragonangyle

Thanks guys. Fun dare :D

79 months ago
Troy

Well well it's tuesday now. Contest is officially OVER
Congrats to: dragonangyle, sikangel & HolyJesusBoner!
You guys will be contacted later today about how to claim your prize :)

79 months ago
HolyJesusBoner

Not really shit talking, just stating the obvious. And the guidelines I guess were pretty open, but I would have never interpreted it that way... I'm not a sore loser either, I guess I just dont think "out of the box" anyway girls FTW! WOO!

79 months ago
Troy

There is no rule that says people you can't have someone assist you putting on shirts!

If you were unaware of this and would like to RETRY please shoot me a message and we'll help you out with no penalty :)

Sorry for the confusion guys!

79 months ago
dragonangyle

I feel the hate on my entry, and as well I can understand all the "shit talk". I don't blame anyone for being pissed, but clearly..........I clearly followed the guidlines, and my only regret is entering the dare so late. Sorry for that.

79 months ago
BaboonSkwad

Don't worry about it. It doesn't say in the rules that no one is allowed to help you. I think you won it fair and square :D

79 months ago
HolyJesusBoner

WOW I wished I would've known I could've had someone pull the shirts down for me. I would have done this wayy differently and probably got more shirt. LAME.

/RANT.

79 months ago
HolyJesusBoner

I sound totally Mexican... I meant more shirts on. Ayy dios mio.

79 months ago
Troy

If you would like to retry with someone assisting let me know

79 months ago
BaboonSkwad

This chicks are kicking everyone's ass in this competition lol

79 months ago
MarioGotSkillz

haha fuck yeah they are dude

79 months ago
MarioGotSkillz

not going to bother lol 52 shirts that is insane haha xD

79 months ago
calicab

I don't think you can redo vids though. You get one shot.
It's kinda like.....sex. You just gotta make it count, and hope it ends up great.

79 months ago
MarioGotSkillz

haha pffttttt i dont need to hope :) xD haha yeah i wouldnt bother like 52 thats just insane lol

79 months ago
BaboonSkwad

yeah I tried and only got 27. I ran out of larger shirts and all I had left were small shirts, so I didn't want to stretch them out lol. I'm not even gonna bother uploading it

79 months ago
MarioGotSkillz

lol yeah i cba besides im off to football soon so dont got the time lol oh well as of tomorrow im officially done with college and can get bk to my dares :)

79 months ago
Troy

LAST DAY TO SUBMIT!

79 months ago
MarioGotSkillz

i only own 40 shirts its so gay haha cant win xD

79 months ago
MarioGotSkillz

dammit i only own 40 shirts devastation lol

79 months ago
jonathan530

i have millz of shirts! HA HA HA

79 months ago
#1dragonangyle

dragonangyle

60 shirts
#2joespinale

joespinale

57 shirts
#3sikangel

sikangel

52 shirts
#4HolyJesusBoner

HolyJesusBoner

47 shirts
#5mocashake

mocashake

43 shirts

Accepted by

downforthecountragreynolds's AvatarvanessanyreejesskahbattlecamlilyC_Random_Adaya's Avatargoofyninja's AvatarMadisonOHCjonathan530assfire's AvatarChcCasperextremepkmasterbatemanDetoxMM_Is_The_FreakHetLotJayJayBunnytatichampBGmeatplow

Followed by

vanessanyreeChcCasperiDaremarvingiti_love_titties321sk8ter_b0y1991frenchdocJackoffMoviesDoubleOAwesomeFallnangel7TroyDeezTeez
All rights reserved. © 2009-10. MakeADare.com
Want a MAD t-shirt? Click Here!