7590 STREETCRED

LelleyandPom is STEVE HOLT!

What am I doing?

SAME OLE SHIT!
61 months ago

Make a Big Fat Gypsy Wedding Spoof Video! dare See All

LelleyandPom's dares (42) See All

Do whatever takes your fancy!

LelleyandPom dares Everyone

Self explanatory.

LelleyandPom dares Everyone

Make it funny and get it on film.

LelleyandPom dares Everyone

LelleyandPom's wall

Want to comment? Sign Up or Sign In
Wizard

Its been fun LelleyandPom but wizard decided to call it a day,so hes left the building as it were,many congrats on reaching 15 in the rankings bye

68 months ago
calicab

I logged on for the sole purpose of wishing you a wonderful Birthday.
I'd make you a vidya of some sort buuuut...well, you know how that goes.

Love ya shmexy, have a great day.

70 months ago
calicab

I logged on for the sole purpose of wishing you a wonderful Birthday.
I'd make you a vidya of some sort buuuut...well, you know how that goes.

Love ya shmexy, have a great day.

70 months ago
tuffgirl's Avatar

you guys are actually really good at these dares, i have an idea you guys could send me a dare per week or month and for an example i could type what happens as it happens

70 months ago
tuffgirl's Avatar

ill get back to you on that one my mom has my camara but im planning on doing 5-10 dares with my friend sometime soon you can pick them out if you want

70 months ago
tuffgirl's Avatar

i like any funny dares!!!

70 months ago
calicab

<3 Love you. :)

70 months ago
LelleyandPom

:)

70 months ago
Wizard

huge congrats on reaching no 17 in the rankings LelleyandPom have no doubts u be in that top 10 in no time ^^

71 months ago
LelleyandPom

Didn't even know we were 17th! lol

71 months ago
calicab

I have a good handful of pics you may be interested in......

Also, the site needs a good kick in the nuts. just sayin

71 months ago
marvingit

LMAO @ ur profile pic!! :D

71 months ago
LelleyandPom

We were in Wilkinsons in Watford! lol

71 months ago
marvingit

Did u see the big fat royal gypsy wedding tonight on tv pmsl?!!

71 months ago
LelleyandPom

NO! OMG I missed it!

71 months ago
marvingit

Check it out it might come on again the bride was called Mary and the Groom Paddy PMSL!!!

71 months ago
LelleyandPom

OMG are you serious! pmsl

71 months ago
marvingit

Yes I am lmao!

71 months ago
LelleyandPom

What are the odds of that happening! LOL

71 months ago
marvingit

I know they introduced the bride first and when they called her marry I thought to myself I bet the bloody groom is paddy then 20mins later they called the groom by his name (paddy) and I cried. xD

71 months ago
LelleyandPom

I bet it wasn't as classic as our wedding! PMSL

71 months ago
swampebo0b

You are awesome xD hahaha

71 months ago
Wizard

likeing ur profile LelleyandPom u can tell Hinge i am keeping those boots and there nice and shinny hehe

71 months ago
Jaris_jude91's Avatar

thnx for the Add:)

71 months ago
Name Lelley and Pom
Location Near London
United Kingdom
Age 27
Last Seen 61 months ago

More about LelleyandPom

Mother and daughter, luv a laugh, crazy, don't give a shit, here to make people laugh!

Team Affiliations

red-army

Red Army

joined 72 months ago

LelleyandPom's fans (59)

chickenphillips's Avataracidgreen85's AvatarnosmarHassanComicArtbubbellsnuttantuffgirl's AvatarHakolLtAwesomeTheRealRagreynoldsSilvermoonhclindenDamienGuiGuix3Deco_Masta_14NeverListenToAdultsRobbie_Barlowjimmy8321magikpooKEZDANUTTAcalicabThENuTTeRsArMyKastfilmsBaboonSkwadTastyTeodBeat_DouglasDanCHaOsMrKewlArtaxskaternutbox111

LelleyandPom's friends (310)

AlexAlex112fredfag777's AvatarbubbellsnuttanDebKedsSize8Hannahisme123ElleRichieMattHHakolkicoofilip8901fitx's Avatarclwboy32Reficul's AvatarTheRealRagreynoldsCriminalMastermindtweested1jkmoogleswampebo0btitanicCharlieeexoLazerCrane's AvatarJaris_jude91's AvatarMrRoffey123's AvatartheRuckusOutOfControl_1Bedrock18Boxerguy000roknrollDebz's AvatarTheManyOf

LelleyandPom's activity

LelleyandPom commented on an entry for upload youre most painful looking photo
69 months ago
LelleyandPom commented on the dare do all of his dares
69 months ago
LelleyandPom commented on an entry for show your ink.
69 months ago
LelleyandPom commented on an entry for bad hair day
69 months ago
LelleyandPom commented on the dare put cling film on public toilets
69 months ago
All rights reserved. © 2009-10. MakeADare.com
Want a MAD t-shirt? Click Here!